Kommande event - tack för er input!

Nu har vi stängt omröstningen kring vilket typ av event som alumnföreningen ska anordna härnäst. Styrelsen har nu sammanställt era svar och populäraste alternativen var:


  • Guidad visning/Stadsvandring i Stadsmuséets regi ( t.ex. om Slussenprojektet eller Miljö- och snuskvandring).
  • Tre miniföreläsningar (à 10 min) av f.d. STS:are, från deras erfarenheter/roller/arbete. Q&A, följt av lättare mat och AW. Populäraste temat var "3 saker jag inte visste innan jag [började jobba på x][hamnade i min nuvarande roll][startade mitt bolag]".

Tack för alla toppenförslag och fritextsvar! Vi tar med er input i vår planering och under nästa vecka publicerar vi en anmälningslänk till kommande event.

Tills dess får ni hålla tillgodo med färgglad statistik från vår enkät:

Kalendarium för STS Alumnförening

 

© 2015-2020 STS|Alumn. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top